Hurtigbulle!

Idag har varit en annorlunda och händelserik dag :)
Började med att jag nästan försov mig då jag drömde mardrömmar hela natten och hade tydligen glömt att ställa någon väckning. :/
Som tur var, vaknade jag med ett ryck 7.54 så Zack (var nya lilla kattunge) flög ner ur sängen *sorry*
(jag som hade tänkte börja kl 8 idag istället för 10 då jag har lite pyssel jag måste fixa :)
Men men for nog iväg så jag var på jobbet strax efter 9, så tyckte jag var snabb ändå...
Iaf med tanke på att jag säkert i 10 min försökte hitta min bilnyckel... som jag aldrig hittade utan fick ta pappas bil imorse istället. (pappa var hurtig och hade cyklat in till stan redan..)
Efter jobbet mötte jag upp Therese och vi gick hem till henne och åt middag :) tomatsoppa blev det!
Sedan tog vi oss en stärkande promenad till Granlo-bron och runt tillbaka... tog ca en timme!!
Kollade på hitta-se och det måste nog varit 7,5 km typ... (kändes det inte alls som, hade nog gissat på 5 kanske)
När vi kommit hem så bakade vi scones , jäklar vad länge sen jag åt det sist, men så gott det är!!
Åt det samtidigt som vi tittade på Greys, kan kvällen bli bättre!? :)
Nu har man tagit sig en välförtjänt dusch och ska väl ladda för en ny dag imorn :)
Fick förresten papperen som vi ska skriva under för resan idag i posten...
För igår bokade vi rutten, nu är allt klart! Nu ska vi verkligen åka haha!! *känns såå overkligt* :)))
9:e december lyfter planet från Arlanda!
Så kommer vi hem 18 veckor senare, eller ja 4,5 månad!

Trötter nu, så måste krypa bort till sängen känner jag..får berätta mer en annan dag...
Sov så gott!!!
/En förväntansfull fia :)

Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Hej vännen! :)



Hann aldrig förbi jobbet dit, haft fullt upp på dagarna. Imorron söndag sticker vi till hudik i 2 veckor.



Hoppas du har det bra! Kram kram

2010-06-12 @ 22:22:26
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0