Vilken skitvecka...

Tisdagen var skit, Onsdagen...bapaaaaamm....också skit......
Så kom Torsdagen....ännu mera Skit...om detta ens var möjligt frågar jag mig nu!!???

Meeeen, jag är ju en kämpe och har så varit i ett års tid nu...så varför ge upp?? Det gör jag Aldrig!
Men just nu behöver jag bara få skrika och bli less ett tag...för att sedan kunna ta nya friska, starka tag igen och börja tro på mig själv!
För detta SKA gå vägen!!!! Finns ingen annan utväg!

Orkade iaf upp imorse och ta en morgonprommis *liten klapp på axeln där* Istället för att snooza bort den timmen :)
Nu blir det hårtsatsning på träningen!
Pass nr 2 ikväll kanske redan?

Ha en bra dag nu....så ska jag kämpa vidare jag med på mitt håll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0