Måndag=sån dag

Idag måste jag säga att det har varit full fart på mig!
Vaknade, i Rätt tid för en gåns skull...vanligtvis brukar jag numera snooza i ca en timme, med 10 min intervaller då..
Men väl uppe i rätt tid så han jag tom tvätta håret imorse...haha...den ni ;)
Jobbet gick som vanligt...
När jag slutade for jag raka vägen till Birsta för att hämta ut och betala mina linser som Äntligen hade kommit....wiiieee nu ska här bäras linser :D
Väl hemma så va det bara till att gå ut i tvättstugan och slänga i en maskin. In fixa middag= stuvade makaroner och köttbullar *mumma*
Efter maten en kort powervila i soffan till "Vänner"...innan jag bestämde mig för att jag nog hinner ut på en snabbprommis ändå.
Sagt och gjort, 45 min blev det!
In i duschen innan Lotta kom och hämtade mig för att åka till Emelie & Dennis i Granlo på tacomiddag och planering av vår Åretripp om 3 veckor. Vi har ansvaret för frukosten till 10 hungriga :) och snacksen!
Kommer bli hur bra som heslst det ;)

Nä nu ska jag se X-factor som jag spelade in från kvllens avsnitt.
Sov så gott!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0