Längtan...

Hej hopp :)

ÅH, vad jag längtar tills nästa vecka!
Kan man inte bara skruva fram tiden lite???
Så man får svar på många frågor lite snabbare, tänkte jag *hihi*
Jaja....får som sagt öva på tålamodet istället.

Ikväll ska jag & Anna J (som är på besök från Stockholm) träffas och äta middag....tror bestämmt det blir BiteLine *mumma*
Längtar till ikväll också.... tror det blir Tacos för min del till middag, min absoluta favoriträtt! :D

I helgen blir det till att måla klart "mormors" hus...eller ja som jag är delägare i numera..
Ska bli så skönt att äntligen få klart detta, stör mig varje gång man far förbi och ser att det bara att halvklart :/
Hoppas hoppas att vädret är med oss i helgen bara, så det kan bli av!
Men det ser iaf hittills ut som om det ska vara uppehåll i helgen, förutom Fredag dårå...
Annars är det ganska skönt med hösten tycker jag, även om vi kunde haft en betydligt bättre sommar om vi haft  enligt mitt tycke. Kul med alla nya höstkläder i butikerna, så många fina färgtrender nu!!! *Vill Ha!!!*

Ha en fortsatt toppendag nu!
Om det nu är någon som läser detta vill säga?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0