Mysigaste helgen på länge!

Hej på er!

Idag har man varit lite småtrött efter helgen som varit... Meeen det var det helt klart värt :D

I torsdags for vi nämnligen till Åre/Björnen 10 st, där det väntade en 10-bädds lyxstuga!
Jag, Adde och Micke TJ for upp efter jobbet vid 17 tiden. Väl framme så satt Emelie, Lotta och Johanna i soffan redan och myste.
Nån timme senare kom Mikael Lindberg, Ström, Dennis och Magnus också. Trevligt värre!

Fredagen började jag med en liten Prommis upp till Coppers hotell och tillbaka. En frisk Prommis som bidrog till uppvaknandet med hjälp av en hejdundrande utsikt ;) Fick även sällskap av Mikael Lindberg, som höll upp tempot också ;)

När alla vaknat så började vi tjejerna med frukosten. För det låg på vår uppgift eftersom vi tjejer tillhörde frukostgruppen på resan :)

Efter frukosten klädde vi oss och tågade iväg på en tur uppe på fjället i Ullådalen.
Vi hade även med triangakök som vi tillagade Gulaschsoppa på till lunch. Behöver jag säga hur mysigt vi hade? ;)
Nog för att en läropeng dock blev... Ha Alltid stövlar nedpackade på en fjällenresa..-kan eventuellt behövas ;)
Isf då man promenerar över myrmarker..haha..

Väl hemma tog tjejerna en bubbelstund i badkaret och bastade..,Myyys!
Medans första killarna som tillhörde middagsgänget började med middagen..
Två riktiga lyx-middagar bjöd grabbarna på i helgen-vi blev riktigt bortskämda!!

Lördagen åkte vi ner på byn och gick i lite butiker samt åt lunch på "Broken"..typ dom Olearys här hemma i stan. Väldigt gott :)

Väl hemma hade systrarna Sundqvist fixat en överraskning till mig och Emelie.
De kom med en massa goda frukter samt choklad på en bricka.
Samt en liten presentpåse med lite Spa-produkter i... Sååå gulligt <3
Så vi gjorde peeling, hår och ansiktsmasker.. Innan det var dags för middagen som de sista grabbarna ordnat så fint :)
Kvällen avslutades med ett musikquiz, som...bapaamm.., jag och Johanna faktiskt vann!!! :D
Sedan blev det även lite charader... Haha... Mycket tok där.

En väldigt rolig helg med sjukt härliga människor! Detta hoppas jag på få uppleva snart med er igen <3

Lite bilder kommer här också från helgen...
Kramissss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0