Myskväll

Tjena tjena :)

Varit och gosat med världens kanske Mysigaste Zack :)
Han var inte så munter då jag kom dock och det hade småregnat hela dagen.. (pappa var bortrest och därför var jag kattvakt ikväll)
Huga...han satt på bron och väntade och längtade att äntligen få komma in i värmen lite.

Efter lite matande och gosande så åkte jag in till stan igen och plockade upp Andreas. Mot Ica & Storhandling-nästa!

Väl hemma så stack Andreas iväg och tränade och jag chillade vid tv:n med ansiktsmask & senare blev det även färgning av håret. Ja, det blev Väl OK..
Men kan inte förstå att jag aldrig blir helt nöjd med färgen då jag gör själv :/
Jo...jag vet... Det slår olika på olika hår...men nån gång, bara en..(?) kan jag väl få lyckas?? ;)
Tur man trivs i det mesta vad det gäller håret, jag brukar ju vänja mig ändå till slut!

Nä nu ska nog lilla jag sussa en sväng här....

Freeeedag imorn...jiiihaa ;)
& inte vilken som helst, utan Angelicas 20 årsdag till och med!!!!!
Den ska firas på Lördag *mys*

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0