vilken härlig helg!

Vilket väder det varit i helgen - iaf på Lördagen :)
Hade bjudit hem Hans och Birgitta och Ela till oss på lördagskvällen, Hans och  Birgitta kom, Ela hade annat för sig. Vi hade jättemysigt, spelade kubb och åt och drack gott :)

Sedan igår så slappade jag bara, knasigt väder mitt på dagen men sedan mot kvällen så sprack det upp, då tog pappa Andreas och jag en promis bort till skolan och tillbaka (de ville inte gå längre pga sina skador)..

Men ikv efter jag slutat kl 19 så ska jag och syrran ta en promis- vilket då brukar leda till en längre sträcka än 2 km :)

Måste börja kolla upp vaxinationerna som vi behöver när vi reser iväg - om det behöver tas redan nu snart kanske...
Osså måste jag fixa nytt pass såg jag...

Vill bara skriva en rad som tillägnas mamma.. Som skulle fyllt 58 år igår om hon fanns kvar hos oss..
Så vi åkte och planterade på graven igår och gjorde fint. Blåa och vita blommor..

Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0