En riktig mys-dag!

Hej Hopp!

Har börjat vänja mig vid att blogg nu faktiskt :)
Tror verkligen det kan gå bättre den här gången.

Imorse var jag och Therese ute och gick en promenad på ca 40 minuter tror ja. Burr vad kallt det blåste, inge vidare lycka med vädret tyvärr.
Sen gick vi hem till mig och jag duschade och gjorde mig iordning för jobbet innan vi gick ner och tog en fika/lunch på det mysiga fiket "tant Anki och fröken Sara. Love that place!!
Tack gumman för en mysig start på dagen!

Sen gick jag till jobbet och här sitter man nu på sin lunchrast och längtar tills ikväll då jag och Andreas ska ut o fira att vi fått lägenheten såld. Kan ni gissa vart vi tänker äta?? ;)
*trumvirvel*
Jaaa, helt rätt, på Saffran.

Imorn tänkte vi att vi skulle gå ut en sväng faktiskt.
Hittills är det Therese, jag, Andreas och Modda vad jag vet. Ska bli jätteskoj verkligen!
Kanske kan få upp lite bilder om ni har tur från lördagskvällen sen..vet inte hur man gör dock men det kanske nån annan kan hjälpa mig med *ler*

Nu dags för eftermiddagspasset innan jag tar helg!!
Sälja sälja sälja!




Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Äntligen så har du hittat tillbaka till din blogg :D som jag har längtat, haha tummen upp

2010-03-20 @ 20:24:05
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Ida

Håller med Jennie! Äntligen kan man följa dej lite igen :)

Åh gud va spännande med era planer. Kul att bli Klingstabo igen å avis hehe, vill ju hem jag med, men de är ju inte billiga hus direkt..

Kul Fia! Vi får ses nånting snart tycker jag! Du är alltid välkommen på fika här!

Kramis!

2010-03-24 @ 09:03:36
URL: http://idapida83.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0