äntligen...

Hej på er alla som tålmodigt väntat på ett nytt inlägg...om ni nu finns kvar där ;)

Ni som känner mig vet hur rastlös jag blir av att vara sjuk, nu har jag varit det rejält sen i lördags natt :/
Förstår inte vart allt snor komme ifrån???
Så iaf...jag skriver jag lite i min blogg tänkte jag..

NU har jag berättat på jobbet och vissa i min närhet om våra planer till vintern..
Alltså att jag och Andreas ska åka jorden runt.
Förhoppningsvis blir det i dec eller januari, allt beror ju på Om, När, och För hur mycket lägenheten går för, som vi för en vecka sedan satte ut på annons på blocket. (var väl dags nu att flytta igen, har ju gått t.o.m. drygt ett år ;)

Vi hade en visning igår till en som mejlat, en mamma med sina 2 tonåringar (som inte va med igår).
Hon var egentligen ute efter en 4:a men det finns tydligen inga alls i Sundsvall just nu..
Skulle höra av sig om barnen ville komma och kika också.

Sedan vid 21-tiden igår ringde det på Andreas telefon, då va det grannen mitt över på samma våning :) Linda Hagman och hennes pojkvän. De ska jag få barn i april här så ville ha större än en 2:a som de har nu.
Och vilken är mer perfekt än den vi har? hihi..
Så de fick komma över igår o kika en snabbis. (passa på när vi ändå hade städat  för visning ;)
De var mycket intresserade så vi får se nudå..
*spännande*

Känns som om vi kommer allt närmare och närmare vårt mål med resan :) men vågar som sagt inte ropa hej än, förrän lägenheten är borta och vi har flyttat till pappa.
Vår plan är alltså att bo där och spara pengar tills vi åker..

Så nu vet ni lite planer som vi har framöver *ler*
Håll tummarna för oss att det går som vi tänkt nu.

Kram!!
nu ska fia gå till sängen igen och sova bort febern förhoppningsvis :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0