vilken härlig dag :)

Denna dag började väldigt tröttsamt... sjuuuukt trött på mornarna nu igen. Trodde det skulle gå över nu när ljuset kommit- men verkade snabbt dra förbi :/
Iaf så tog jag mig i kragen och åkte in med Andreas då han skulle jobba kl 8.
Packade med mig träningskläder, för att sedan ta en rask promenad runt i stan i en hel timme!!
Den ni....kände mig väldigt hurtig faktiskt plus att jag slog 3 flugor i en smäll- Promenad, slapp åka buss in till jobbet och så hälsade jag på farmor då hon bor så lägligt mitt i stan att jag kunde byta om och göra mig klar för jobbet där.

Så nu sitter man här på lunchen och funderar på hur man ska fördriva en timme :)
Justja, ska ju ner och reklamera 2 st ringar från glitter som tappat färgen helt och även gått sönder :/
Måste nog springa ner och göra det idag.

Annars ifall ni undrar hur vi trivs i Klingsta så går det faktiskt bra...
Klart det är lite påfrestande att bo hemma igen, men samtidigt mysigt att hinna träffa familjen mer också.
Så blir nog bra det här.

Ha det bäst nu alla så ska jag ut i solen en sväng :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0