ingen Greys :((

Dumma hockey... enda jag såg fram emot ikv när vi varit ute och grejat på altanen inför lörd- va just Greys!!
Sen ser man att det är hockey *sucka*
Men har varit duktig idag iaf och gått en promis på morgonen en timme, med Therese :) kul att få sällskap!
Får vi göra om vännen!?!
Sen blev det jobb mellan 10 och 15.30 för att sedan lyckas få skjuts med syster-yster hem till klingsta.
Vi åkte och hämtade grabbarna på dagis där det var full rulle som vanligt :)
Älskar att följa med in på dagis, finns det något mysigare än att se barnens glada miner när man kommer in där. Även om denna gång man mest hörde Adrian utropa "mamma, mamma, mamma, mamma" när han fick syn på mig, sedan sprang han fram till Sara *haha* där va man inte poppis idag direkt :)
Sedan blev det min favvo-rätt som middag hemma hos sara och pirre. Den som mamma alltid brukade laga.
Ganska enkelt men ändå väldigt gott. Man strimlar köttet (som jag såklart inte kommer ihåg namnet på nu) sedan stekter man det och tillsätter svartpeppar och grädde och lite lök- mums till ris :)
Tror sist jag åt det va när mamma lagade den rätten...
Sen nu när jag kom hem så började vi röja ut grejor som vi ska slänga från inglasningen här hemma- så nu är det rent och snyggt där inför lörd.
Då ska pappa nämligen till sin bror och sova över i helgen så vi tänkte faktiskt passa på att bjuda hit några av våra kompisar på grillning! Ska bli jättemysigt :)
Nu ska jag umgås lite med min älskling..
Ha en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi tycker det är så mysigt är du kommer och hälsa på oss!!

Och köttet är stimlad Lövbiff :) Kram

2010-04-22 @ 20:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0