Jag? Blogga??

Hej o hå...

Då har jag också hamnat i blogg-träsket ;) se där ja...
Får väl se hur detta kommer att fungera då jag vet sedan tidigare att dagboks-skrivandet blev sisådär i mina unga år...hmm..
Kändes då mest som ett tvång att skriva något eftersom jag hade köpt den där coola boken med ett litet guldhänglås på så fint.
Men känner faktiskt mer och mer för att skriva av mig ju äldre jag blir- kanske är ett tecken att man levt längre och behöver få ur sig mer och mer saker, jag vet inte...

Dagen började kl 6.15 men då jag snoozade fram till 6.50 så fick jag väldans bråttom ut i bilen för att åka till viforsen och vara barnvakt till mina underbara 2 små systersöner, Adrian 8 månander och Pontus 5 år.
Väl där så hamnade man genast i "klä på dig och borsta tänderna-tjafset mellan mor och son" :)
Det är då man tycker det är ganska skönt att bara få "låna" sötungarna ibland haha...

Sedan då var det dags för dagisskjutsning av Pontus. In i bilen med alla barnen och all packning...ujujuj hur ska jag få med mig allt? och i vilken ordning?? Men som tur är har ju Pontus blivit så stor och förståndig att han kan hjälpa moster Fia.
Släppte av han på dagis för att sedan dra iväg hem till Therese med Adrian och jag tror faktiskt Therese blev lite småkär i Adrian idag, har är ju så snäll goskiten så hur ska man egentligen kunna undvika det!?! *stolt moster*

Det riktigt jobbpasset började kl 13 och slutade ca 18.30 idag för att sedan dra iväg på en Revy som gick på Sundsvallsteatern, en monolog av Claes Grebenö "bäst före" hette den.
Helt okej var den, men säkert mycket mer uppskattad av en lite äldre publik än jag och min sambo..

Så en händelserik dag kan man väl sammanfatta den i..känns på ögonen att det börjar bli läggdags nu snart.
Men då är alltså bloggandet igång och känns än så länge väldigt skoj!

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Therese Johansson

Jippi!! Det här blir ju kanon! Jag är nog lite kär i Adrian faktiskt. :D Men det får bli våran hemlis! Kramar

2009-02-12 @ 17:28:32
URL: http://johanssont.blogg.se/
Postat av: Lotta

Härligt Fia! =) Måste erkänna att jag nog är lite småkär i Adrian också, det lilla charmtrollet =) Kram kram

2009-02-12 @ 23:23:08
URL: http://lottamaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0