sjuk Igeen eller fortfarande kanske??

Nu har man trillat dit igen alltså, eller är det igen eller bara fortfarande!? *suck*
Fick feber igår igen så det var bara att försöka hitta någon som kunde ta mitt pass idag så jag kan vara hemma och bli frisk.
Ullis fick eller tog den äran :) tur man har såna underbara tjejer man jobbar med!!!

Jahappp....vad ska man hitta på idag då!??
De som känner mig vet hur rastlös jag blir av att vara hemma och vara sjuk..
Vaknade kl 7,30 då Andreas grejade i lgh för att göra sig klar att åka till El´Stockholmo, gjorde ett tappert försök att somna om igen efter han åkt, men Icke. Klev upp och ringde vårdcentralen för att boka ett besök hos farbror doktorn tänkte jag.
Då kom jag fram till en telefonsvarare där man fick knappa in pers nr och tele nr så ringer de upp en viss tid
- Fasen vad bra, sånt där gillar jag, slipper jaga andra utan att de ringer istället upp mig :)
Åt lite frukost och kikade på "the voice" när jag väntade på att få samtalet.

Kl. 13.10 ska jag infinna mig på Vårdcentralen centrum idag...(äntligen!! tänker vissa som läser detta nu ;)

Återkommer om domen senare alltså...
Tror det bara är en förkylning jag men lika bra o gå o kika så det inte blivit lunginflammation eller nåt sånt efter denna långa tid med hostan osv..

Sen när jag är frisk, då ska ni få se Fia i träningskläder igen!!
Ska äntligen skaffa kort på Ego igen, och denna gång också besöka stället några gånger *lovar*
Längtar faktiskt till att träna nu, såklart när man vet man inte kan dårå, men va faktiskt länge sen jag kände mig såhär motiverad som nu.
Har väl varit lite för mycket som hänt runt omkring antar jag för att jag skulle kunna fokusera på en till sak...

Nä nu ska jag ta en dusch så hörs vi senare../


Kommentarer
Postat av: Sandra Å

Krya på dig gumman!

Bra med motivationen och kung att du skaffar på Ego, då kan vi peppa varandra :)

Kramen!

2009-02-20 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0