Host Host

...Äsch lika bra att kliva upp då man ligger och hostar ihjäl sig i sängen...
Denna förkylning verkar aldrig vilja ge med sig....
Nä, tycker jag har haft tålamod nog nu så om jag inte är  bättre tills på månd så går jag nog till farbror doktorn. ÄR väl inte meningen man ska hosta tills man spyr i 3 veckor heller...!?!!
Och stackars Andreas som inte heller kan sova då hela sängen rör sig och det bara ekar i hela rummet :(

Sitter och laddar för ännu en härlig arbetsdag, fredag å allt, hoppas bara det är lite mer folk som vågar sig ut nu i kylan så vi får göra det vi är bäst på!!

Imorn är det "Therese avslutningsfest" eller ska man istället säga "Hejdå-så-länge-men-vi-ses-snart-igen-fest" som Therese hellre skulle uppskatta att vi kallade den :) Ska bli himla skoj iaf att träffa alla och bara parta på...alla hjärtans dag å allt, kan det bli bättre än att de flesta är samlade den dagen ??
Har köpt en svart spetsklänning från PKI igår som jag tänkte ha på mig, väldigt fin faktiskt, det blir mycket roligare när man har bestämmt redan vad man ska ha på sig- bara att längta...

Nä, nu måste jag göra mig iordning för jobbet här...
See ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0