dålig stil av mig...

Nä nu blir ni förvånade va? ett inlägg i bloggen som varit "död" i en månad nu *haha*
Fick en tillsägelse senast idag att "bloggar du inte längre" av min käre Henke, så då va det ju bara att sätta igång igen tänkte jag :)

Trött, trött, trött ....äsch det är ju POLLEN!!!
Hur kan egentligen såna små fula gula saker som flyger i luften göra så man toksomnar i soffan varje kväll vid 20-tiden??? Nån som har ett bra svar på detta?? Köpte iaf pollenmedicin som jag ska börja proppa i mig imorn bitti tänke jag så kanske man får tillbaka livet sedan *hoppas*

Vad har hänt sedan sist då tro?
Jo, en hel del.. men nåt som är värt att nämna är ju Emmas och min trevliga tripp förra veckan en sväng ner till Gävle från Torsd-Sönd.. Jättebra väder och kanon mysig helg helt enkelt.
(eller som vi sammanfattade helgen i ord: POLLEN, Skavsår, Blåkulla, Bilkrock, VIN, Grillning och Hemmaspa)

Nä detta inlägg blev inte så matigt direkt men som sagt kanske man är piggare imorn och orkar skriva lite mer!?!
Sov så gott "alla trogna läsare"!! ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Men kolla! Det var ju på tiden. ;) Jag ska inte säga att jag är så mycket bättre. Har haft några kommentarer om det fattiga inehållet i min blogg också. Haha.. Kul att läsa om vad som häder där hemma. Keep it up! Glöm inte att jag måste få lite uppdatering också. ;) Kram kram kraaaaaam

2009-04-15 @ 23:50:05
URL: http://johanssont.blogg.se/
Postat av: Anna

Så ska det se ut gumman ;)

2009-04-16 @ 12:44:16
URL: http://paandrasidanvenus.blogspot.com
Postat av: Henke

Kanon fia att du satt igång igen=)

2009-04-16 @ 14:32:40
Postat av: Jennie

tack gumman, vad har du för mobnr nu?



2009-04-18 @ 10:59:58
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0