Buuuuh...

Igår kväll va vi på vår första seans, jag och syrran :)
Var ganska nervös och pirrig inför detta, ingen vågat oss på detta tidigare.
Men väldigt intressant-fast samtidigt läskigt skulle jag nog sammanfatta kvällen som ;)
Det var tyvärr ingen av andarna som "kom ner" som kom för mig eller syrran...lite tråkigt tyckte jag-Skönt tyckte syrran *haha*
Skulle helt klart nu vilja gå på en privat sittning där man får en mer personlig vinkel...
Ska absolut kolla upp detta framöver!!

Hann även med lite träning igår, blev ett varav runt sidsjön bara, men men ...bättre än ingenting ;)

Bjuder på en bild innan seansen på min fina och glada syster :)
Kram till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0