Sjuuukt långsamt...tick...tack...tick...tack..

Hej där!

Helt sjukt vad långsamt en dag kan gå :P ni som känner mig förstår också varför det är så...

Ska snart iväg och hälsa på kära mormor, som blivit inlagd på sjukhuset igen :( så jobbigt att hon är dålig....men klart på ett sätt att man får känna sig hängig då man är 90 år...
Bara jobbigt såklart att se någon man har så nära mindre pigg :/ Mormor har ju nästan varit som en mamma för mig och syrran under uppväxten, Bästa mormor Ester Ska iaf ge henne en stor kram ikväll och försöka få henne lite piggare :)

Ska försöka ut och träna ikväll också om jag hinner & orkar..
Behöver träna upp min kondis, då den just nu ligger på minus efter denna sommar...
Att promenera har jag försökt göra med jämna mellanrum, men nu måste jag börja öka på och springa lite mer för att komma frammåt!

Så...Heja heja! NU KÖR VI!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0