Ladda ladda...

Hallå där!

Sjukt omotiverad att träna nu igen..*typiskt*
Går upp och ner detta :/
Men jag ska verkligen försöka ta mig ut ikväll och antingen springa eller iaf gå en bit...(sitter och laddar för fullt nu för detta!! :)

I helgen kom jag av mig alldeles, kanske också dels pga att vi fick finfrämmande i stan av Bästa Therese :))
Vi gick på O´learys och åt i Lördags, samt surrade en massa.
Hur mysigt som helst!! Önskar hon bodde närmare <3
Sedan i Söndags mötte jag upp Therese och Lotta på "Tant Anki och Fröken Sara" där de satt och fikade.
Vi kikade en sväng på stan sedan för att kl 16 (!) äntligen ta mig själv i kragen och äta lunch..haha gissa om jag var hungrig då!?
Så vi hamnade på Barista och de fikade och jag åt lunch :) *lovely*

Kvällen va inte lika lyckad tyvärr, då Allt och då menar jag Allt gick åt pipsvängen som jag gjorde då...

Det hela började med att jag skulle skicka in en grej från datorn, som nu hade pajat Helt och hållet. (varit lite glappt med skrämen till och från ett tag) Den hade alltså just den kvällen bestämmt sig för att "lämna in"...
Suck!
Så Andreas for iväg och lånade Birgitta, Hans och Angelicas dator för ikväll. (och tog en sväng förbi Media Markt ;)
En Dator fanns nu på plats, så jag började om med det jag höll på med och det slutade med att sidan låste sig och allt försvann !!??
Suck igen...inte sant detta!!???
Jag kände hur tålamodet blev beprövat tills dess gräns och kom till slut fram till att jag lägger ner detta. Kanske ändå inte var rätt dag för att göra det jag skulle om allt detta har hänt!?

Så jag gick och skulle hyra en film till oss istället.
Nästa film (var tanken) i de 6 olika av Liza Marklund., som finns ute nu :)
Ställde mig i hissen och begav mig ut i ösregnet!
Men innan jag hann komma ut så hade jag lyckats tappa mobilen i golvet inne i hissen så den slocknade och inte gick att gå igång överhuvudtaget... (!!) Inte ens med en återställning som jag lärt mig hur man ska trycka för att få till..

Dubbelsuck!!!

Jaja, nu måste jag ju ha lyckats med det mesta väl, tänkte jag och begav mig till Hemmakväll!
Hyrde nästa film i serien som vi skulle..(men frågade för säkerhets skull de som jobbade där, så det inte blev fel...
(hade ju inte världens lyckodag precis hittills menar jag.. ;)

Väl hemma så sa Andreas "Men den här har ju ju redan sett"!
Lite lätt stressad & irriterad redan över att inte min mobil fungerade längre, så gick Andreas och bytte film under tiden som jag försökte få igång iphonen......

"Kom ihåg att kolla till mackorna i ugnen bara" var det sista han sa innan han gick ut...
"Ja, det är lugnt svarade jag"

Vad tror ni hände???
Jo Fia BRÄNDE mackorna... (!!!)
& självklart var jag hungrig som en varg också...

Vad hade jag gjort för att förtjäna denna dag tro??? Inte fredag den 13:e direkt juh... haha galet!

Men vadå? bara att ställa sig vackert och göra nya mackor juh!
Fick även igång iphonen när jag låtit laddaren suttit i en liten stund.. *lovely*

Sååå..det var min helg det...
Mycket mysigt och mycket galet...det borde ju blivit än ganska lyckad helg totalt med andra ord, eller hur?? :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0