Ett år har snart gått...

...sedan jag skrev sist.. Haha är inte så hängiven min blogg med andra ord :P

Men har verkligen saknat att skriva här nu på sistonde, så jag ger detta ett ärligt försök denna gång :)
Vi får se hur det går..

Idag har jag jobbat morgon... Skönt! Dagarna går lite fortare då Känns det som :)
Andreas har varit bortrest i en vecka snart, pga jobbet och Midnattsloppet.
Måste erkänna att det ibland är ganska skönt att vara ensam också...bara göra det man vill, när man vill & hur man vill :)
Men vill att han kommer hem också såklart :)

Igår började "Dallas" igen...riktigt kul! Ska om några minuter se avsnitt 2...känns som om detta blir en serie som jag absolut kommer att följa IGEN ;)

Nä, nu ska jag fixa en kopp the och mysa ner mig i soffan en stund här.
Ha en härlig tisdagskväll så hörs vi snart igen!!

Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0