Biotajm...

Tjena tjena!!

Ikväll ska jag Äntligen pallra mig iväg och se "Snabba Cash 2" :D
Har bara hört positivt om denna film och jag tyckte ju om 1:an...sååå detta bådar gott!

 
 
Jag lyckades träna lite igår ändå...även om det såg mörkt ut fram till kl 21...
Det blev 8 km cykling iaf, alltid något ;) Samtidigt som jag såg "House" på tv:n.
Tack åter igen Birgitta & Hans för lånet av er träningscykel!!
(måste ju bevisa nu att den kommer till användning, så inte Andreas tar tillbaka den till er *hihi*)
Sen har jag nu absolut inga ursäkter att inte träna på dagarna, då jag inte ens behöver vara beroende av vädret. Toppenbra ju :D

Nepp, ska väl ta och avsluta lunchen här och jobba på lite dårå....
Ha en underbar kväll allihopa <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0