Stora funderingar..

Sitter här och försöker fundera ut vart i Nya Zeeland vi ska landa *snacka om i-lands problem* :)
Om det ska bli Auckland som vi tänkte från början, eller varför inte Wellington eller Christchurch? Ska vi ta Thailand som första stopp eller Malaysia? Känns ju som spontant Thailand först eftersom det ligger mest norrut och ska vidare sen till Australien efter Malaysia isf...
Ska ringa Åsa på Kilroy och höra vad hon säger om alla funderingar vi har kvar..
Såhär ser vår rutt ut just nu och som förmodligen kommer att bli såhär: (i stora drag)
4v Thailand, landar då i Phuket
4v Malaysia, Kuala lumpur
3v Australien, Brisbane
2v Nya Zeeland, landar i, ja just det som vi inte bestämmt riktigt än :)
2v Hawaii, Honolulu
1v USA, Los Angeles
2v Mexico, Cancun
Totalt 18 veckor alltså 4,5 månad kommer vi vara borta :) *längtar som bara den nu kan jag lova*
NU börjar allt bli lite mer verkligt, så jag hoppas det går bättre med sparandet framöver också nu, måste ju trots allt få in mycket pengar på dessa 6-7 månader.
Igår var vi hemma hos Sara och Pirre och barnen och grillade och spelade kubb och sällskapsspel.
Tack för en toppenmysigt afton :)
Sen cyklade jag och Andreas hem, vi tog en genväg genom skogen för att slippa å landsvägen. (ifall polisen skulle åka förbi, inte för att dom kanske skulle bry sig om att ta ett blåstest på cyklister en lördagkväll men, man vet ju aldrig..)
Det var himla svart när vi tog den vägen, tur pappas cykel som vi lånat hade lyse iaf.
Jag fick cykla snett framför Andreas för att han skulle lysa upp vägen för mig samtidigt *haha*
Idag var nog det tråkigaste vädret på länge...
Men ska nog ut en sväng till birsta här och köpa lite smått o gott.
Måste kila iväg o sminka sig lite nu här...
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0