nu är det dags för flytt..

Hej där!
Imorn är det dags för flytt hem till pappa- och hejdå till lägenheten :/
Känns lite konstigt måste jag säga, känns som om min frihet är borta efter idag. hmm låter töntigt, jag vet, men är väl lite för att jag flyttar hem igen kanske.
Andreas tycker mest det ska bli kul och spännande att bo i klingsta med pappa. så det är ju bra iaf :)
Blir nog bra för min del också, bara man kommit in i allt oså. :)
Är ju väldigt tacksam att vi ens har möjlighet och får den hjälp som vi verkligen får av detta också såklart!!
Så 8.00 ringer klockan o då börjar pappa jag och andreas  med att skruva ner tv:n och isär sänggaveln...
Sen kör vi nog förrådet och så många kartonger härifrån lgh som möjligt, innan lottas micke och pirre kommer och hjälper oss också klockan 12.
Jättesnällt att ni ville hjälpa till :)
Nä nu ska jag försöka sussa lite här. (är ju endå sista natten på tallrotsgatan 7) ska njuta av varje sekund.
Kram och godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodan

Sv: så sant så Fia :D



Hälsa pappsen din & andreas också :)

2010-03-31 @ 19:54:24
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0