JAAAAA!!!!

Yeeeessss, nu är det klart :)))

Vi kommer sälja vår lägenhet, för 5 minuter sen ringde det på dörren.
Hmmm....konstigt, Andreas är ju på innebandy...vem är det?
Gick mot dörren och där står våra grannar.
Med handpenningen till lägenheten *ler* ville bara skrika när jag såg vad dom kom med :))
Nu börjar det bli allvar på riktigt alltså.

Efter påskhelgen ska vi vara ute, alltså från den 6:e april bor vi hos pappa. *ujuj*
Hur ska det gå? att flytta hem igen... jaja sånt man får ta om man vill dit vi vill!!
Ska samtidigt bli såå mysigt att få vara närmare mina systersöner och såklart hela familjen också.
Nu kan ju jag och syster börja motionera tillsammans som vi tänkt säkert i ett års tid nu.

Nä nu måste ja kika på Greys....va bara tvungen att skriva av mig  lite och berätta :))

Kram till er alla /en väldigt glad Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0