Frodo

Ja, då var man "med hund" igen...
När ska olyckorna ta slut i mitt liv??
Mormor är dålig igen nu, så vi underlättar lite genom att hon slipper ut och gå med Frodo iaf, kommer ta hand om honom över helgen iaf. Men är mormor inte bättre efter det så vet jag inte hur man löser det hela...!?!? :(
*håller tummarna på det bästa nu*

Men man måste se allt positivt, nu har man fått en riktig promenad ikv, va nyss ute med honom runt i ryggisspåret vid sjukhuset.(Frodo är en blandras mellan labrador och golden retriver, 11 år gammal go sak :)
En timme var vi faktiskt ute *känner mig duktig* Men tyvärr är nog inte Frodo lika nöjd just nu, han ligger mest och grymtar och flåsar av utmattning *stackarn* Det är hårt att få komma till storstan!

Imorgon blir det 90-års fest (3* 30 åringar) med 70-tals-tema ute i njurunda. (Calle har fyllt år, och 2 av hans kompisar)
Har hyrt en "kostym" i sörberge som jag ska ha, herregud vad rolig man ser ut...
Får uppföljning senare på hur den kvällen slutar haha..men blir nog kanon :)

Nje, ska väl kika lite på tv nu här...
Ha en underbar helg om inte annat!!

*kram*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Fia! Kanske vore nåt att tänka på för oss...Att bli med hund, menar jag... Kram/ Siw

2009-05-24 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0