duktig flicka

Hej å hå...

"Bara" 3 månader sen sist....ojoj vad jag är dålig på att hålla i detta *haha*

Har iaf gjort en sak som jag är väldigt stolt över nyss...

FIA har varit ute och SPRUNGIT!!! Den ni....
Det va nog innan semestern sist, då jag sprang 2 pass på samma dag....haha....så jobbar jag liksom, har man väl kommit in i adrenalinet så är det bara att fortsätta tänker jag.
Sen föll allt då man åkte till Spanien i 3 veckor....
Var faktiskt ut 2 ggr där iofs och sprang på stranden i vattenbrynet, vilket var extra jobbigt, men man har ju endel kilon att ta bort ändå så bara att fortsätta nu :)

Började jobba i månd, konstig känsla måste jag erkänna...kände mig vilsen då kunderna frågar vart en speciell tröja är t.ex och en annan vet inte ens om att vi hade den tröjan...haha...
Bara att konstatera att mycket händer på 6 veckor i sortimentet på MQ!!!
Helt underbar känsla annars eftersom mina gullungar har fixat och trixat i sommar så allt varit precis som det ska, tycker om er det vet ni ;)

Nä nu ska jag ta mig en välförtjänt filtallrik med flingor och sussa sen...
Imorn blir det IKEA med min kära pappa och syster för att hjälpa pappa med sitt kommande kök, med tips och idéer..
Sen jobb 13-19.

Kram till er alla!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0