betyget

Hej å hå!

Dagarna rusar förbi, och jag kan ju bara tänka mig hur nyfikna ni är på betyget på middagen??? *ler*
Så okej av 0-10 så hmm...en 5:a kanske..
Inte så värst inponerad av gaspacho direkt- smakar lite som kallt diskvatten med grönsaker och vitlök i...inget i min smak alltså! Men nu vet man ju det, huvudsaken man lär sig något av det man gör juh!

Igår va jag iväg på IT-kurs i Sthlm, himla farande på mig nu men skönt på ett sätt då man träffar så många härliga människor. Nästan hela samlingen igår bestod antingen av norrlandsBc:are eller AspirantBc:are så det var som ens andra  lilla familj helt enkelt! :)

Jag som skulle baka till dopet idag när jag kom hem kl 19 men då jag ätit middag (som min underbara sambo för övrigt redan hade fixat TACK för jättegod Flygande Jacob!) så orkade jag inte ta mig upp ur soffan då jag fastnade framför Roomservice med E.M.D och sedan såklart GREYS.
Får helt enkelt ta mig i kragen imorgon kl 19 så jag hinner få ihop några chockladrutor till Adrianpluttens dop på lörd :D
Gör vad som helst för mina små prinsar...så det fixar jag!

Men vad ska man ge honom då?
Någon som har en bra idé?
Har mina funderingar...men vill ju alltid ge något bättre :)
Nje nu ska man hoppa in i duschen innan Andreas kommer och dundrar in där efter innebandyn...

Ha en underbar afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0